Čtvrtek, 18 dubna, 2024
aktualne

Byznys mámy a dcery: Její kolekce milovali v Dubaji, či New Yorku, nakonec se rozhodla vydat zcela jinou cestou

Říká se, že láska mezi mámou a dcerou je ta nejintenzivnější. A důkazem toho, že lety se právě máma může stát vaší nejlepší přítelkyní je i Cecília Blanárová a Silvia Straková. Ženy, které se rodinné pouto rozhodli povýšit i do byznys roviny. A vidět, že jim to spolu skvěle hraje.

Ženy, které se rodinné pouto, rozhodli povýšit i do byznys roviny
Říká se, že láska mezi mámou a dcerou je ta nejintenzivnější
Vše navrhují v souladu s přírodou

Kdo za Smyssly stojí?
Naše značka je čistě rodinná. Jsme v tom spolu od začátku, já a moje maminka Cecília. Mamka stojí za výrobou a já mám na starosti design a komunikaci značky. Ale o každém jednom kroku, jednáme spolu. Technickou stránku za nás řeší můj manžel Tino a také je tím, který nás drží nohama na zemi, protože my s mamkou máme takové vzletné povahy a hlavy v oblacích.

Mamka je věčný optimista, já jsem extrémní detailista a Tino se na věci dívá analyticky. Řekla bych, že se všichni tři skvěle doplňujeme.

Jaká je filozofie značky?
Filozofie naší značky odráží naše osobní hodnoty. My obě přistupujeme k přírodě s velkým respektem a úctou. Hodně z ní čerpáme a snažíme se jí to oplácet. Také uznáváme přirozenou krásu žen a tu i podporujeme. Přejeme si aby ženy poznali samy sebe a našli rovnováhu mezi svým vnitřkem a zevnějškem.

Mamka byla dlouhá léta módní designérkou. Ale po 20 letech této práce již v tom nenacházela dále naplnění a začala se naplno věnovat studování přírodní kosmetiky. Začínala postupně s mýdly a pak k tomu přidala séra a krémy. Oslovila ji jedna slovenská firma, aby pro ni vyvinula kosmetickou řadu is obaly a ukázalo se to jako úspěch, ale v mnoha ohledech, její tato spolupráce nevyhovovala.

Chybělo tam souznění a na důležité věci se dívali odlišně. Tak jsme si řekli, že zkusíme vymyslet něco my dvě. Sdílíme stejné hodnoty, kromě pěkného vztahu, který spolu máme odjakživa.

Já jsem zase po vysoké škole pracovala jako Concierge – lifestyle manager v jedné privátní bance. Pro klienty jsem zajišťovala luxusní dovolené, vstupy na světové exkluzivní eventy, které nebyly přístupné běžné veřejnosti, organizovala jsem různé akce a sháněla nedostupné věci.

Není přece jen, rodinné podnikání náročné?
Ano, rodinné podnikání je pěkné ale je také náročné. Je třeba vědět oddělovat pracovní a osobní záležitosti a ne vždy se to daří. Pokud se nám ve firmě něco podaří tak je to ta nejkrásnější věc, sdílet to spolu s nejbližšími a pokud máme náročné období, tak se to chtě nechtě, promítá i do rodinného života.

Ale mít po boku byznys partnera, na kterého se můžeme spolehnout na 100% je také velmi důležité. I přešlapy si umíme lze snadněji odpustit jak by to bylo s někým cizím.

Na čem si značka jako taková, nejvíce zakládá?
Zakládáme si na kvalitním výběru surovin, v tom jsme nekompromisní. Volíme přírodní složky, které mají kromě výživných schopností i anti-age účinky na pleť. Zakládáme si také na udržitelném přístupu k přírodě.

V našich obalech jsme eliminovali plasty na nejnižší možnou míru, využíváme dřevo, sklo a zbytkovou kůži. Naše produkty nebalíme do extra papírových / igelitových obalů ale šijeme vrchní obaly z tuhé látky, které lze opakovaně používat. Také podporujeme lokální výrobu. Naši kosmetiku vyrábíme v Čechách a na Slovensku.

SEO článek

Další články autora